Onder de rook van Assen in het Drentse Rolde, zijn donderdag 24 september de deuren opnieuw geopend van de Speciaalzaak van Wessel en Sylvia Hagels.

Sylvia en Wessel, afkomstig uit Zuidhorn hebben 8,5 jaar geleden deze winkel overgenomen. Het interieur was inmiddels 20 jaar oud en toe aan vervanging. De wensen hebben Sylvia en Wessel neergelegd bij Toonen Winkelinterieurs. Na een aantal gesprekken en schetsontwerpen is er door Toonen Winkelinterieurs een ontwerp vervaardigd, zoals dit nu is gerealiseerd.

In deze fase zijn Sylvia en Wessel met raad en daad bijgestaan door hun huisleverancier Willem Dijk. Ook is er van gedachte gewisseld met André Breukers, de adviseur van Willem Dijk Groothandel. De winkel gaat dan ook verder onder het logo van Willem Dijk Groothandel “Uw Groenteman”.

 

 

 

 

 

 

 

Sylvia en Wessel, afkomstig uit Zuidhorn hebben 8,5 jaar geleden deze winkel overgenomen. Het interieur was inmiddels 20 jaar oud en toe aan vervanging. De wensen hebben Sylvia en Wessel neergelegd bij Toonen Winkelinterieurs. Na een aantal gesprekken en schetsontwerpen is er door Toonen Winkelinterieurs een ontwerp vervaardigd, zoals dit nu is gerealiseerd.

In deze fase zijn Sylvia en Wessel met raad en daad bijgestaan door hun huisleverancier Willem Dijk. Ook is er van gedachte gewisseld met André Breukers, de adviseur van Willem Dijk Groothandel. De winkel gaat dan ook verder onder het logo van Willem Dijk Groothandel “Uw Groenteman”.

Vol enthousiasme verteld Sylvia dat de gehele verbouwing met enorme inzet is verricht en saamhorigheid voelbaar was op de werkvloer. “Alles verliep geheel volgens planning, wat een rustig gevoel gaf en het eindresultaat is dan ook boven verwachting” aldus Sylvia.

Gezien de dorpssituatie is het idee aangedragen door Nico Toonen van Toonen Winkelinterieurs om in de nieuwe situatie ook kaas te gaan verkopen. Dit is een geheel nieuwe uitdaging voor het echtpaar Hagels. Voor de levering van de kazen is er gekozen voor Eisinga kaas. Noten werden al verkocht in de vorige situatie, maar zijn nu uitgebreid naar een ruim assortiment. De notenpresentatie is dan ook stijlvol gevuld door Johan van de Beek van Noten Assorti Plus. Johan heeft ook op de openingsdag de heel dag in de winkel noten gebrand, met het doel om de consument deze beleving mee te geven.

 

 

 

 

 

 

 

De bewerkte producten worden gepresenteerd in de Contendro koeltoonbank. Deze toonbank is speciaal ontwikkeld voor het presenteren van gesneden groenten, rauwkost en salades. Naast de Contendro is een Crescendo kistentoonbank opgesteld. Voor het maken van een vitrineplan is de kennis ingezet van Frank van der Werf van Bonfait. Het Carthgao wandkoelmeubel is efficiënt en geheel ingedeeld in een Presto uitvoering. De schappen zijn gedeeltelijk schuin geplaatst, hierdoor is er ruimte gecreëerd voor de spiegels en kijk je op de bovenzijde van de voorverpakte maaltijden. Door dit bijna 4 meter lange Carthago wandkoelmeubel is er aan presentatieruimte geen gebrek.

Wat je zeker niet ontgaat als je deze “Versstraat” in Rolde bezoekt zijn de sfeervolle en smakelijke belevingsfoto’s, die zijn uitgekozen om deze verswinkel de perfecte uitstraling te geven.

Door Toonen is er een sfeer/reclame voorstel ontworpen. Ook de uitpandige schilderswerkzaamheden zijn in het voorstel meegenomen wat geresulteerd heeft in een schitterend geheel.

We wensen Sylvia, Wessel en medewerkers veel succes en een goede verkoop toe.

Meer foto’s kunt u vinden in de projectgalerie.